Khamis, 25 Februari 2010

TESTIMONI

KETUMBUHAN DALAM OTAK (BRAIN TUMOR)
Sejak umur 8 bulan, saya selalu sakit. Pandangan menjadi kabur serta tidak jelas. Teraba-raba, tak macam kanak-kanak normal. Masa umur 1 tahun, doktor kesan dan bagi tau, ada ketumbuhan dalam otak (brain tumor). Ia akan menjejaskan mata dan pandangan saya. Dia suruh saya ‘operate’.Pembedahan pertama di bahagian hidung dibuat masa umur 1 tahun. Lepas 2 bulan, pembedahan kali kedua di atas dahi pulak. Masa tu, buat rawatan ‘chemotherapy’. Akibatnya, mata kiri terjejas teruk, lama-lama tak nampak langsung. Mata kanan pun kabur.Umur 11 tahun, saya buat pembedahan ketiga. Dan umur 16 tahun, keempat. Masa buat rawatan susulan, doktor pakar beritahu keadaan mata saya bertambah teruk.
Pada bulan Disember 2007, datuk saya terbaca tentang khasiat ‘Goji’ dalam katalog Health Builders. Sebelum berangkat ke Mekah, atuk telah membeli 4 kotak Goji Soya. Atuk pesan kepada saya untuk amal minumnya pagi dan petang.Pada 22 Februari 2008, masa buat pemeriksaan susulan, doktor beritahu keadaan mata saya bertambah baik. Dia juga bagi tau saya kena tukar cermin mata yang saya pakai kepada yang baru. Hanya kurang 2 bulan amal minumnya, saya dah rasa ada perubahan.Sekarang pandangan saya bertambah baik, saya juga rasa bertenaga. Saya akan terus minumnya. Goji Soya Health Builders baik untuk kesihatan, terutama untuk kanak-kanak.
Mohammad Muslihuddin Bin Nahizan Hj Tohid Othman (datuk)
Tel: 019-2707486
G6PD (Daya Tahan Darah Tidak Kuat)
Anak saya hidap G6PD sejak lahir. Penyakit keturunan ini mengakibatkan darah cepat pecah. Dia tidak boleh makan jenis-jenis kekacang, ubat sembarangan, atau terdedah pada ubat nyamuk. Kalau makan atau terkena ubat nyamuk, matanya akan bertahi, berkudis di badan dan cepat luka bila kena garu. Saya terpaksa beri lebih tumpuan kepadanya.Masa umur 2 tahun, saya bagi anak saya minum Goji Soya Health Builders, setelah diperkenalkan oleh seorang Stokis. Selepas beri minum hanya 2 kali, saya nampak ada perubahan. Tindak balasnya ketara. Banyak kudis timbul, nanah keluar.Melihatkan tanda yang positif, saya terus bagi anak saya minum. Lebih kurang 3 bulan, kesihatannya bertambah baik. Sekarang kalau luka bila digaru, ia akan cepat baik; kudis pun tak ada lagi.
Goji Soya Health Builders hebat!
Muhammad Abbas Bin Azhar, 2 tahun 10 bulan
Mariam Abd ghani (ibu)
Tel: 013-9042544
SAKIT PINGGANG DAN CEPAT LETIH
Dulu, masa membuat kerja berat, saya selalu sakit pinggang dan cepat letih. Seorang kawan beri produk Goji Health Builders. Saya minum 3 hari berturut-turut. Pada hari keempat, pinggang saya rasa sengal dan sakit. Kawan tadi beritahu ia adalah proses penyembuhan.
Pada hari kelima, bila bangun dari tidur, saya rasa segar, bertenaga. Pinggang tidak rasa sakit. Selalunya bangun pagi pinggang, sendi dan urat saraf terasa ngilu dan sakit. Sekarang saya boleh buat kerja berat. Say juga penuh bertenaga.
Terima kasih Health Builders di atas penemuan khasiat dan faedah Goji. Produk hebat ini telah menjadikan saya daripada seorang yang selalu keletihan kepada seorang yang sihat, bertenaga.
Mohd Ramli Baharoom
Tel: 012-2441945

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

MY HITS

Sponsored by mba degree web site.